سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقدام پژوهی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

گزارش تخصصی کم رویی چیست؟ و راههایی برای کنترل آن

    نظر

تعداد صفحات: 16     کد محصول :6723      حجم فایل:34,29 KB      نوع فایل :rar



گزارش تخصصی کم رویی

دانلود گزارش تخصصی کم رویی چیست؟ و راههایی برا ی کنترل آن

چکیده:
کمرویی یک توجه غیرعادی و مضطربانه به خویشتن دریک موقعیت اجتماعی است که در نتیجه آن فرد دچار نوعی تنش روانی شده، شرایط عاطفی و شناختی‌اش متأثر می‌گردد و زمینه بروزرفتارهای خام و نسنجیده و واکنش‌های نامناسب در وی فراهم می‌شود. به عبارت دیگر پدیده کمرویی به یک مشکل روانی- اجتماعی و آزاردهنده شخصی مربوط می‌شود که همواره به صورت یک ناتوانی یا معلولیت اجتماعی ظاهر می‌گردد به کلام ساده یعنی خود توجهی فوق العاده و ترس از مواجه شدن با دیگران.
در این تحقیق سعی شده است که در مورد علل کمرویی دانش آموزان به تفصیل بحث نماییم.

مقدمه:
مساله عزت نفس و خودارزشی از اساسی‌ترین عوامل در رشدمطلوب شخصیت کودکان و نوجوانان است و عدم این عزت نفس سبب کمرویی شده عامل عمده عقب ماندگی وشکست و ناکامی در مراحل مختلفزندگی به شمار می‌رود.
هر کسی ممکن است باموقعیت های نا خواسته و نا خوشایندی روبرو شود و نتواند با آن‌ها مقابله کندو واکنش مناسبی از خود نشان دهد.
کمرویی به عنوان یک نقیصه جدی در زندگی فردی و اجتمایی است در هر جامعه درصد قابل توجهی از کودکان و نوجوانان و بزرگ سالان با این اختلال رفتاری و عامل باز دارنده رشد شخصیت اجتماعی مواجه هستند. جامعه ما نیاز مند انسان‌هایی پویا، کوشا، هوشمند و خلاق و متعهد و مسئولیت پذیر است بنابر این اساسی‌ترین آفات رشد متعدل در خانواده‌ها می‌تواند در جامعه اسلامی فراگیر شود، بدون تردید اختلال کمرویی قابل پیشگیری و درمان است.

فهرست
چکیده: 2
مقدمه: 3
تعریف کم رویی: 4
علل کم صحبت کردن : 4
انواع راه حل مناسب جهت کنترل کم رویی: 5
علل کمرویی: 5
علل و عوامل کمرویی را اینگونه بیان می‌کند: 7
شیوع کمرویی: 9
ویژگی‌های رفتاری و جسمانی افراد کمرو 10
ویژگی افراد کمرو 11
روش‌های درمان کمرویی: 12
فعالیت اجتماعی: 13
نتیجه گیری: 15
منابع: 16

 

لینک دانلود:

گزارش تخصصی کم رویی چیست؟ و راههایی برای کنترل آن

گزارش تخصصی کم رویی چیست؟ و راههایی برای کنترل آن

 


گزارش تخصصی تاثیر یادگیری ریاضی به وسیله شکل و تصویر و وسایل

    نظر

تعداد صفحات: 12     کد محصول :6721      حجم فایل:24,25 KB      نوع فایل :rar



گزارش تخصصی تاثیر یادگیری ریاضی به وسیله شکل

 

دانلود گزارش تخصصی تاثیر یادگیری ریاضی به وسیله شکل و تصویر و وسایل آموزشی
چکیده:
آموزش ریاضی یعنی هر چیزی که مربوط به آموزش و یادگیری ریاضیات می شود. سابقه آموزش ریاضی بعنوان یک رشته دانشگاهی به کمتر از یک قرن می رسد زمان شروع این رشته از هنگامی بود که آموزش معلمان به دانشگاهها برده شد .
قبل از آنکه به آموزش ریاضیات و راهکارهای آن بپردازیم لازم است که به معرفی ریاضیات بپردازیم ریاضیات چیست و با چه دیدی باید ریاضیات را درک کنیم.ریاضیات پیش آهنگ دانش هاست هر کس که می خواهد درست بیندیشد و بهتر فکر کند ناگزیر است که با ریاضیات آشنا شود.
آموزش ریاضی را باید با دو عنوان کلی برنامه درسی و چگونگی تدریس وابزار مورد نیاز مطرح نمود.در آموزش ریاضی باید موارد و جنبه های مختلف زیر را در نظر گرفت :
1-معرفی ریاضیات و دادن انگیزه به دانش آموزان
2-از طریق فراهم کردن فضا و محیط آموزشی مناسب(توضیح با شکل و بازی)
3-از طریق پرسش و پاسخ از خود دانش آموزان
4- از طریق فعال کردن گروهها و مجامع علمی- آموزشی
5-معرفی منابع درسی
6- آموزش ضمن خدمت و …

مقدمه:
جملاتی مانند بازی تخیل کودک است، بازی تنها وظیفه کودک است، و یا جملات دیگری که به انحاء مختلف اهمیت بازی را در زندگی کودک نشان می دهند در ادبیات علم آموزش و پرورش کم نیستند. تا کنون به کرات تحقیقات و پژوهش ها نشان داده اند که هر گونه آموزشی از راه بازی موثرتر به انجام می رسد. این امر در بسیاری از موضوعات درسی تا کنون بارها به بوته آزمون گذاشته شده و همواره نتایج کمابیش یکسانی به دست آمده است. هر چه یادگیری درس سخت تر باشد نیاز به ابزارهای آموزشی بیشتر احساس می شود. به همین سبب در مواردی چون آموزش ریاضی، آموزش زبان دوم و آموزش علوم تحقیقات زیادی در سطح جهان انجام شده و باز در این میان آموزش ریاضی در رتبه اول قرار دارد. با یک نگاه کلی می توان به راحتی قضاوت کرد که دانش آموزان ایرانی در یادگیری درس حساب مشکلات زیادی دارند.

 

لینک دانلود:

گزارش تخصصی تاثیر یادگیری ریاضی به وسیله شکل و تصویر و وسایل

گزارش تخصصی تاثیر یادگیری ریاضی به وسیله شکل و تصویر و وسایل

 


اقدام پژوهی چگونه می توانم مدرسه شاد و با نشاطی داشته باشم

    نظر

تعداد صفحات: 80     کد محصول :6718      حجم فایل:127,41 KB      نوع فایل :rar



 

اقدام پژوهی چگونه می توانم مدرسه شاد وبا نشاطی داشته باشم
دانلود اقدام پژوهی چگونه می توانم مدرسه شاد و با نشاطی داشته باشم
چکیده
در دنیای کنونی زندگی که متفاوت از زمان های گذشته است پدیده های جدید متنوع و به هم پیچیده آنچنان فراوان و نو به نو شده اند که دانایی ها، توانایی ها و امکانات را اجتناب ناپذیر می کند. البته این دانستنی ها و مهارت ها باید قادر باشند امنیت روانی و احساس زیبایی دوستی را در مواجهه با مشکلات زندگی تضمین کند. در روند استفاده از امکانات در راه مقابله منطقی و فراگیر مسایل دنیای جدید به خصوص نگرش های جوانان باید از اصول بهداشت روانی استفاده نمود، چرا که نوجوانان ما نیازمند فضای شاد برای شاداب زیستن هستند.در شرایطی که اکثر منازل شهری تبدیل به آپارتمان های کوچک و به دور از فضاهای بازی شده است.حداقل کاری که می توان در تامین بهداشت جسمی و روحی فرزندان داشته باشیم ایجاد فضای مفرح و شاد ی بخش در مدرسه است.زیرا اگر فضاسازی مناسبی در مدارس انجام شود به شاد زیستن فرزندان خود کمک بسیار مهمی خواهیم کرد.
مقدمه
موضوع اصلی اقدام پژوهی حاضردر ارتباط با چگونه می توانم مدرسه شاد وبانشاطی داشته باشم است.شادی و نشاط از نیازهای روحی انسان است که در بسیاری از جنبه ای حیاتی،نقش موثری ایفا می‌کند و از نگاه صاحب نظران،پیش نیاز اساسی و بستر لازم برای هر نظام تعلیم و تربیت پویاست. در واقع هدف نظام تعلیم و تربیت،ایجاد محیطی امن و سرشار از شادی و نشاط است،به طوری که دانش آموزان بتوانند با آودگی خاطر عقاید خود را بیان کنند و با همدیگر تعامل سازنده داشته باشند تا بتوانند به رشد و شکوفایی دست یابند. عوامل متعدد در ایجاد کلاس شاد و با نشاط مؤثر است: عوامل درونی و عوامل بیرونی.هدف اصلی من از انجام این پژوهش داشتن شادی و نشاطی دانش آموزان در مدرسه است.ارتباط منطقی که من با این مسئله داشته ام معاون آموزشی آن مدرسه هستم.پژوهش های که قبلا انجام داده بودم هیچ ارتباطی با این پژوهش ندارد و این موضوع را بنده جدید دارم کار میکنم. عواملی که می‌تواند این سرمایه ملی را برای رشد بهینه و کیفی آماده سازد، مهارت‌های رفتاری است که در محیط آموخته می‌شود نه فقط محفوظات علمی.
مدارس تامین‌کننده نیروی کیفی جامعه‌اند و نه فقط تامین‌کننده کمیتی از خیل عظیم نیروی انسانی که به‌عنوان تحصیل کرده روانه جامعه می‌شوند. پس شناسایی و ایجاد زمینه برای رشد خصایل ممتاز بشری، اولین دغدغه دست اندرکاران تعلیم و تربیت در کلیه فعالیت‌های علمی یا فرهنگی است که باید با تمام وجود خود را وقف ایفای این وظیفه سنگین کنند.
نشاط و شادابی در مدرسه باعث رشد و تکامل همه ابعاد وجودی یک دانش‌آموز در بعد جسمانی، شناختی، عاطفی، اخلاقی و معنوی می‌شود. چنانچه یک بعد از این ابعاد دچار صدمه شود و یا مورد غفلت و فراموشی قرار گیرد، دانش‌آموز به توانایی‌ها و شایستگی‌های کامل دست نخواهد یافت.
این وظیفه مسئولین تعلیم و تربیت است که شرایطی را فراهم آورند تا تمام نیازهای او تامین شود.شاد زیستن برای کودک به همان اندازه مهم است که تغدیه خوب، محبت کردن و حفاظت از او اهمیت دارد، زیرا سلامت روحی و روانی و فیزیکی و جسمانی او را تامین می‌کند. نرخ شادی و خنده در مدارس ما بسیار پایین است. میزان شیوع خنده و توسعه فضای فرح بخش در آموزشگاه‌ها مورد بی‌مهری قرار گرفته است.در جامعه و مدرسه فاقد شادی، سخن‌گفتن از شادی قدری مشکل خواهد بود. یکی از مشکلات هر جامعه غفلت از شادی و نشاط و در نتیجه افزایش بیماری‌های مختلف روانی از قبیل اضطراب و افسردگی است. با شادی و نشاط زندگی معنا پیدا می‌کند و در پرتو آن دانش‌آموزان خصوصاً در دوران نوجوانی و جوانی می‌توانند خود را ساخته و قله‌های سلوک و پله‌های ترقی را چالاکانه بپیمایند. جامعه زنده و پویا جامعه‌ای است که عناصر شادی‌آفرین در آن فراوان باشد.در گذشته به‌نظر می‌رسید که وظیفه آموزش و پرورش تولید عده‌ای فارغ التحصیل است که فقط بتوانند امرار معاش کنند اما چنین می‌نماید که در قرن جدید نظام‌های آموزش و پرورش این مرحله را پشت سر گذاشته و سرلوحه تعلیم و تربیت در یک جمله خلاصه شده است؛ “شوق زندگی کردن را به دانش‌آموزان بیاموزیم”. پس باید معتقد باشیم که درحقیقت رشد پایدار ما در گرو شادی پایدار است.

 

لینک دانلود:

اقدام پژوهی چگونه می توانم مدرسه شاد و با نشاطی داشته باشم

اقدام پژوهی چگونه می توانم مدرسه شاد و با نشاطی داشته باشم

 


اقدام پژوهی راهکارهای اجرایی بهبود وضعیت نقدینگی بانک ها

    نظر

تعداد صفحات: 21     کد محصول :6720      حجم فایل:59,36 KB      نوع فایل :rar



اقدام پژوهی راهکارهای اجرایی بهبود وضعیت نقدینگی بانک ها

دانلود اقدام پژوهی راهکارهای اجرایی بهبود وضعیت نقدینگی بانک ها
چکیده
در این اقدام پژوهی به راهکارهای اجرایی بهبود وضعیت نقدینگی بانک ها و چگونه گسترش وابستگیهای بین المللی در بسیاری از جنبه های سیاسی و اجتماعی، به ویژه در شرایط جهانی شدن اقتصاد، باعث شده است انگیزه های لا‌زم به منظور یکپارچگی سیستمهای بانکی و مالی از جایگاه ویژه ای برخوردار شود. به تبع آن، اهمیت مسائل حسابداری و مدیریت بانکی در مفهوم جهانی و درک آن بسیار ضروری شده است. در همین راستا، کنترل و بررسی مستمر اقلا‌م کلیدی ترازنامه و ارزیابی مسائل مهم در ترازنامه از جمله نقدینگی، توان واریز بدهیها و انعطاف پذیری مالی و همچنین تراکم، تنوع، زمانبندی و کیفیت داراییها و بدهیها بسیار ضرورت دارد.
مقدمه
موضوع اصلی من راهکارهای اجرایی بهبود وضعیت نقدینگی بانک ها میباشد.هدف من از انجام این اقدام راهکارهای برای بهبود وضعیت نقدینگی بانک ها میباشد. بانکها به واسطه سرمایه گذاران و وام گیرندگان متعدد با انواع بازارهای پولی و مالی رابطه دارند؛ به همین دلیل، دائماً با ریسکهای مختلفی روبرو می شوند، به طوری که ممکن است ورود به یک بازار و یا خروج از آن، کاهش یا افزایش در یک یا چند نوع ریسک را در پی داشته باشدارتباط که با دانش آموزان داشتم مستقیم بوده و در کلاس درس بوده است.دلیل منطقی که من را وادر به انجام چنین پژوهشی،وضعیت ناچندان خوب نقدینگی بانک ها که من به ترتیب نگارش یک اقدام پژوهی پرداخته ام.

 

 لینک دانلود:


اقدام پژوهی راهکارهای اجرایی بهبود وضعیت نقدینگی بانک ها

اقدام پژوهی راهکارهای اجرایی بهبود وضعیت نقدینگی بانک ها


اقدام پژوهی راهکارهای اجرایی بهبود وضعیت نقدینگی بانک ها

    نظر

تعداد صفحات: 21     کد محصول :6720      حجم فایل:59,36 KB      نوع فایل :rar



اقدام پژوهی راهکارهای اجرایی بهبود وضعیت نقدینگی بانک ها

دانلود اقدام پژوهی راهکارهای اجرایی بهبود وضعیت نقدینگی بانک ها
چکیده
در این اقدام پژوهی به راهکارهای اجرایی بهبود وضعیت نقدینگی بانک ها و چگونه گسترش وابستگیهای بین المللی در بسیاری از جنبه های سیاسی و اجتماعی، به ویژه در شرایط جهانی شدن اقتصاد، باعث شده است انگیزه های لا‌زم به منظور یکپارچگی سیستمهای بانکی و مالی از جایگاه ویژه ای برخوردار شود. به تبع آن، اهمیت مسائل حسابداری و مدیریت بانکی در مفهوم جهانی و درک آن بسیار ضروری شده است. در همین راستا، کنترل و بررسی مستمر اقلا‌م کلیدی ترازنامه و ارزیابی مسائل مهم در ترازنامه از جمله نقدینگی، توان واریز بدهیها و انعطاف پذیری مالی و همچنین تراکم، تنوع، زمانبندی و کیفیت داراییها و بدهیها بسیار ضرورت دارد.
مقدمه
موضوع اصلی من راهکارهای اجرایی بهبود وضعیت نقدینگی بانک ها میباشد.هدف من از انجام این اقدام راهکارهای برای بهبود وضعیت نقدینگی بانک ها میباشد. بانکها به واسطه سرمایه گذاران و وام گیرندگان متعدد با انواع بازارهای پولی و مالی رابطه دارند؛ به همین دلیل، دائماً با ریسکهای مختلفی روبرو می شوند، به طوری که ممکن است ورود به یک بازار و یا خروج از آن، کاهش یا افزایش در یک یا چند نوع ریسک را در پی داشته باشدارتباط که با دانش آموزان داشتم مستقیم بوده و در کلاس درس بوده است.دلیل منطقی که من را وادر به انجام چنین پژوهشی،وضعیت ناچندان خوب نقدینگی بانک ها که من به ترتیب نگارش یک اقدام پژوهی پرداخته ام.

فهرست
چکیده 5
مقدمه 6
بیان مسئله(توصیف وضع موجود) 7
یافته های علمی 8
جمع آوری اطلاعات شواهد 15
تجزیه و تحلیل داده 16
انتخاب راه حل 18
اجرای راه حل ها 18
پیشنهادات 19
منابع 21


لینک دانلود:


اقدام پژوهی راهکارهای اجرایی بهبود وضعیت نقدینگی بانک ها

اقدام پژوهی راهکارهای اجرایی بهبود وضعیت نقدینگی بانک ها