سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقدام پژوهی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

دستور فشرده زبان انگلیسی(آموزش گرامر)

    نظر
تعداد صفحات: 196     کد محصول :173      حجم فایل:2,21 MB      نوع فایل :pdf 

 

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

کتاب حاضر هدیه کوچکی به جامعه زبان دوست ایرانی است که به منظور آسان نمودن امر یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی (EFL) با رویکردی کاربردی طراحی و تالیف شده است. در بررسی کتاب های دستور زبان موجود در بازار به این نتیجه رسیدیم که این کتابها یا به زبان انگلیسی بوده و فهم آنها برای زبان آموزان مبتدی و متوسط غیر مسلط به زبان انگلیسی مشکل می باشد، یا بسیار حجیم بوده و زبان آموزان با دیدن حجم کتاب مایوس، ترسیده و دلسرد می شوند، و یا از نظر محتوا ناقص و غیرکارآمد هستند. به همین دلیل مؤلفان سعی نموده اند  گلچینی از مجموعه های دستور زبان انگلیسی موجود در بازار کتاب را ماهرانه و هدفمندانه تلفیق و تالیف نموده و در قالب کتابی با حجم متوسط و قابل قبول به زبان شیرین پارسی در دسترس زبان آموزان ایرانی و معلمان و مدرسان گرامی قرار دهند.



لینک دانلود:

دستور فشرده زبان انگلیسی(آموزش گرامر)

دستور فشرده زبان انگلیسی(آموزش گرامر)

اصول مقاله نویسی

    نظر
تعداد صفحات: 11     کد محصول :170      حجم فایل:350,92 KB      نوع فایل :pdf 

 

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

مقالات علمی نشان‌دهنده‌ی علاقه‌ی دانشجو به انجام کار تحقیقاتی و میزان جدیت وی در انجام آن می‌باشد. به تجربه ثابت شده است که دانشجویانی که دارای مقالات علمی هستند، شانس بالاتری برای دریافت پذیرش در مقاطع بالای تحصیلی به ویژه در مقطع دکترا دارند. به همین دلیل داشتن مقاله‌ی علمی هم به دانشجویان کارشناسی و هم به دانشجویان کارشناسی ارشد توصیه می‌شود، اما دانشگاه‌ها از دانشجویان کارشناسی ارشد انتظار بیشتری برای داشتن مقاله دارند. به همین دلیل چنانچه دانشجوی کارشناسی ارشد هستید و قصد ادامه‌ی تحصیل در مقطع دکترا را دارید،‌ در چاپ مقالات علمی کوشش جدی نمایید.

اصول مقاله نویسی

مقالات علمی معمولا در کنفرانس‌ها و ژورنال‌ها چاپ می‌شوند. از نظر اعتبار تمام کنفرانس‌ها و ژورنال‌ها یکسان نیستند و کیفیت مقالاتی که در آنها چاپ می‌شود بسیار متفاوت است. توجه داشته باشید که وقتی برای ادامه‌ی تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور اقدام می‌کنید، کسی معمولا مقالات شما را نخواهد خواند، بلکه تعداد مقالات شما و اعتبار جایی که مقالات شما در آن چاپ شده است، معیار ارزشیابی خواهد بود. نوشتن مقاله مستلزم داشتن طرحی مدوَّن است. در گزارش یک تحقیق نه تنها باید ارزش‏های محتوایی را مراعات کرد، بلکه باید از ساختار روشمندی نیز پیروی کرد. امروزه تحقیقات فراوانی انجام می‏شود، اما تنها بخش کوچکی از آنها در مقالات منتشر می‏گردد. یکی از دلایل آن، عدم مهارت محقق در تهیه و تدوین ساختاری مقاله علمی است.فایل آموزش مقاله نویسی می تواند راهنمایی خوبی برای شما باشد.


لینک دانلود:

اصول مقاله نویسی

اصول مقاله نویسی

دانلود سیستم حسابداری دولتی کشور آمریکا

    نظر
 تعداد صفحات: 68     کد محصول :167      حجم فایل:3,58 MB      نوع فایل :rar 

 

دانلود مقاله سیستم حسابداری دولتی کشور آمریکا

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

عـنوان                                                                                                       

1 . چارچوب نظری..1

2 . مبانی حسابداری ..1

3 . حسابهای مستقل ..2

4 . صورتهای مالی اساسی و سایر گزارشها..4

5. مبانی بودجه‌بندی ..9

6 . ارتباط بین سیستم حسابداری و بودجه..9

7 . استانداردها 11

8. قوانین و مقررات مرتبط با حسابداری دولتی..19

پیوست شماره 1: نمونه صورتهای مالی اساسی

دولت مرکزی.. 20

دولتهای محلی و ایالتی.. 26

پیوست شماره 1: نمونه صورتهای مالی اساسی

دولت مرکزی.. 35

دولتهای محلی و ایالتی.. 37

چارچوب نظری

در آمریکا دو نهاد “GASB” و “FASAB” مسئول تدوین استانداردهای حسابداری بخش عمومی هستند که FASAB مفاهیم و استانداردهایی را برای دولت مرکزی و نهادهای آن، وGASB نیز مفاهیم و استانداردهایی را برای دولتهای محلی و نماینده‌های آنها منتشر ساخته‌اند. این مفاهیم عبارتند از:


لینک دانلود:

دانلود سیستم حسابداری دولتی کشور آمریکا

دانلود سیستم حسابداری دولتی کشور آمریکا

دانلود مقاله کامل اختلال های خلقی

    نظر
تعداد صفحات: 111     کد محصول :163      حجم فایل:57,92 KB      نوع فایل :rar 

 

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

فایل ورد قابل ویرایش

اختلالات خلقی به دلیل این که یکی از خصوصیات اساسی آنها غیر عادی بودن خلق است به این نام مشهور شده‌اند. امروزه این اصطلاح محدود به اختلالاتی است که به شکل افسردگی یا نشئه ظاهر می‌شوند (گلدر و همکاران، 1382)

کسانی که خلق بالا دارند (مانیا)، حالت انبساط خاطر، پرش افکار، کاهش خواب، افزایش احترام به نفس و افکار بزرگ منشانه نشان می‌دهند. افرادی که خلق پایین دارند (افسردگی)، با کاهش انرژی و علاقه، احساس گناه، اشکال در تمرکز، بی‌اشتهایی و افکار مرگ و خودکشی مشخص هستند. این اختلالات عملاً همیشه  منجر به اختلال در عملکرد شغلی، روابط اجتماعی و بین فردی می‌گردد (کاپلان و سادوک، 1379).

مردم موارد افسردگی را از زمان‌های بسیار دور ثبت کرده‌اند، و توصیف‌هائی از آنچه امروزه اختلالات خلقی می‌خوانیم، در بسیاری از منابع طبی قدیم وجود دادر. حدود 450 سال قبل از میلاد، بقراط اصطلاح مانی و ملانکولی را برای توصیف اختلالات روانی به کار برد (کاپلان و سادوک، 1379).

حدود پانصد سال پس از بقراط، اوائل قرن دوم بعد از میلاد، آرتائوس کاپادوچیا  رابطه بین مانی و ملانکولی را کشف کرد (پورافکاری، 1369).

در حدود 100 سال قبل از میلاد، کورنلیوس سلسوس  افسردگی را ناشی از صفرای سیاه معرفی نمود. این اصطلاح را پزشکان دیگر از جمله ارسطو (120 تا 180 بعد از میلاد) و جالینوس (129 تا 199 بعد از میلاد) نیز به کار بردند. همین طور الکساندر ترالز  در قرن ششم (کاپلان و سالوک، 1379).

دانلود مقاله اختلال های خلقی

در قرون وسطی،طبابت در ممالک اسلامی رونق داشت و دانشمندان نظیر رازی و ابن‌سینا و میموند  (پزشک یهودی) ملانکولی را بیماری مشخصی تلقی کردند و هنرمندان آن زمان نیز این بیماری را به تصویر کشاندن مثل ملانکولی اثر آلبرت دورر (بهرامی و نیکیار، 1384).

در سال 1854 ژول فالره حالتی را توصیف نمود و آن را جنون ادواری  نامید.چنین بیمارانی متناوباً حالات خلقی مانی و افسردگی را تجربه می‌کنند. ژول بایارژه جنون دو شکلی  را شرح داد که در آن بیمار دچار افسردگی عمیقی می‌شود که به حالت بهت افتاده و بالاخره از آن بهبود می‌یابد. در سال 1882، کارل کالبام  روانپزشک آلمانی، با استفاده از اصطلاح «سایکلوتایمی» مانی و افسردگی را مراحل مختلف یک بیماری توصیف نمود. در سال 1899، امیل کرپیلن ، بر اساس معلومات روانپزشکان فرانسوی  و آلمانی، مفهوم بیماری منیک- دپرسیو را شرح داد.

 

لینک دانلود:

دانلود مقاله کامل اختلال های خلقی

دانلود مقاله کامل اختلال های خلقی

مقاله مدگرایی

    نظر
 تعداد صفحات: 24     کد محصول :159      حجم فایل:411,68 KB      نوع فایل :pdf 



این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

مد و مدگرایی پدیده ای است که کمابیش در میان همه‏ى اقشار جامعه وجود دارد، اما دراین میان، جوانان و نوجوانان بیش از دیگران به «مد» اهمیت می دهند و «مدگرا» هستند. امروزه جوانان با گسترش وسایل ارتباط جمعی و فناوری های جدید رایانه ای، ارتباطات گسترده ای با جوامع و فرهنگ های گوناگون یافته اند و موقعیت آنها در شناخت و فهم ارزش ها، باورها و انتخاب هنجارهای مطلوب، پیچیده تر و مشکل تر شده است و چه بسا زمینه های موجود، باعث شده تا جوانان و نوجوانان به رفتارها و هنجارهای متضاد با ارزش های جامعه‏ى خویش رو آورند

مدگرایی


لینک دانلود:

مقاله مدگرایی

مقاله مدگرایی