سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقدام پژوهی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

اقدام پژوهی عدم علاقه دانش آموزان به رشته ی خیاطی

   تعداد صفحات: 20     کد محصول :6729      حجم فایل:53,06 KB      نوع فایل :rar 

 

اقدام پژوهی عدم علاقه دانش آموزان به رشته ی خیاطی

دانلود اقدام پژوهی عدم علاقه دانش آموزان به رشته ی خیاطی
چکیده
در این اقدام پژوهی به بررسی عدم علاقه دانش اموز به رشته خیاطی پرداخته ام. پس از انتخاب موضوع اقدام پژوهی به کامل کردن بحث در مورد آشنایی دانش آموزان به فعالیت های رشته ی خیاطی پرداخته ام.سپس گزارش کار خود را در کلاس درس به مشاوره و اولیا ارائه دادم و بعد از گرفتن اشکالات آن با موضوع بالا شروع به انجام دادن پژوهش نموده ام.

مقدمه
موضوع اصلی من عدم علاقه ی دانش آموز به رشته خیاطی پرداخته ام.هدف من از انجام این اقدام پژوهش ایجاد علاقه ی دانش آموزان به رشته ی خیاطی و دیدگاه مثبت آن در بازار کار است. خیاطی را می توان مادر هنرها نامید! هنری که بیش از جنبه هنرمندانه اش به اقتصاد خانواده کمک می کند و یک فن و یا یک شغل تمام عیار محسوب می شود. برای همه آنها که در راه آموختن این حرفه تلاش کرده اند. خیاطی یک زندگی جدید است و خیاط ها با خلق لباس ها و طرح های جدید روحی تازه می گیرند. شاید به همین علت باشد که در میان این نوع هنرمندان کمتر کسی دیده می شود که افسرده باشد یا از انواع بیماری های روحی رنج ببرد. دلیل منطقی که من را وادر به انجام چنین پژوهشی،وضعیت ناچندان جالب دیدگاه دانش آموزان به رشته ی خیاطی میباشد.

لینک دانلود:

 اقدام پژوهی عدم علاقه دانش آموزان به رشته ی خیاطی

 اقدام پژوهی عدم علاقه دانش آموزان به رشته ی خیاطی


دانلود گزارش تخصصی ایجاد انگیزه پژوهش و تحقیق دانش آموزی در دانش

تعداد صفحات: 17     کد محصول :6728      حجم فایل:33,84 KB      نوع فایل :rar 

 

گزارش تخصصی ایجاد انگیزه پژوهش و تحقیق دانش آموزی دردانش آموزان

دانلود گزارش تخصصی ایجاد انگیزه پژوهش و تحقیق دانش آموزی در دانش آموزان

چکیده:
انسان از سرآغاز زندگی، یعنی از زمانی که چشم به جهان می گشایدبا سؤالات فراوانی رو به رو می‌شود و تا زمانی که چشم از جهان فرو می‌بندد، در جست و جوی یافتن پاسخ آن‌هاست. تحقیق، زمینه ساز رشد و توسعه پایدار جامعه است. یکی از زیر بناترین فعالیت‌ها در امر پویایی وپیشرفت هرجامعه، پرداختن به فعالیت‌های پژوهشی، به ویژه در مراکز علمی و فرهنگی است .

مقدمه:
امروزه بیش از هر زمان دیگر دانش آموزان نیاز دارند که علم بیاموزند و بر آن ارج نهند. کشفیات علمی که بر زندگی و آینده آنان اثر می‌گذارند هر روز روی می‌دهند
تحقیق دانش آموزی حلقه اتصال و انتقال آموخته‌های کلاس و مدرسه به فضای خارج و به عرصه زندگی است و کاربست علوم و فنون به حساب می‌آید. زیرا دانش آموزان آنچه را آموخته‌اند، درعمل می‌آزمایند، کاربرد آن را درک می‌کنند و به آن علاقه مند می‌شوند. بعلاوه بخشی از اهداف پرورشی، که در مدرسه تحقق نیافته است، در فعالیت‌های تکمیل تحقیق مورد توجه قرار می‌گیرد. بنابراین، معلمان برای ارائه تحقیق مورد نظر، به علایق و توانایی‌های شاگردان توجه کنند و از این طریق، زمینه مشارکت آنان و اولیایشان را فراهم آورند و برای کاربردی کردن مفاهیم ذهنی و نظری تلاش کنند.


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی ایجاد انگیزه پژوهش و تحقیق دانش آموزی در دانش آموزان



دانلود گزارش تخصصی ایجاد انگیزه پژوهش و تحقیق دانش آموزی در دانش آموزان


اقدام پژوهی نظم در کلاس

 تعداد صفحات: 50     کد محصول :6727      حجم فایل:74,08 KB      نوع فایل :rar 

 

اقدام پژوهی انضباط

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستیم دانش آموزان مدرسه — را به رعایت انضباط در کلاس ترغیب کنیم

 

چکیده

می‌دانیم آنچه که امروز حرف اول را در مدرسه می‌زند انضباط است، انضباط اخلاقی و رفتاری دانش‌آموزان می‌تواند روی آموزش اثرگذار باشد. بنابراین پرورش همراه آموزش مهم جلوه می‌کند.دانش‌‌آموزان با انضباط می‌توانند مسئولیت‌های مهم مدرسه را به عهده بگیرند و در آینده نیز جامعه به خوبی پذیرای این افراد است. هر رفتار انسان، از جمله محصل، هدف دارد یا هدف گردان است. دانش آموزان، عملی را بی هدف انجام نمی دهند بلکه می خواهند با آن عمل خود نیاز یا نیازهایی را ارضا کنند. بنابراین، باید هدف ها و نیازهای ایشان را شناخت و جدی گرفت. مثلاً اگر رفتار نامطلوبی از دانش آموزی سر بزند نباید تنها جلب توجه را علت آن رفتار بدانیم کاربرد اصول و تدابیری می تواند به ما کمک کند که از رخ دادن مشکلات رفتاری جلوگیری کنیم یا آن ها را به حداقل برسانیم.

 

مقدمه

 

از روز اول آغاز کلاس، مدیریت کامل را اعمال کنیم.  باید روز اول به گروه تازه دانش آموزان خود بگوییم که مقررات ما در اداره کلاس کدام اند و از ایشان چه انتظارهایی داریم.

محیط کلاس را از هر لحاظ حتی فضا و تجهیزات، سالم گردانیم. باید مطمئن باشیم که دانش آموزان ما در کلاس راحت اند.و در مدرسه احساس آرامش می کنند.

فعالیت های یادگیری را طوری طراحی کنیم که برای هم? دانش آموزان، معنادار باشند؛ و با رغبت ها و توانایی های ایشان سازگار باشند. برای این منظور ناگزیریم اصول رشد و تکامل، خصایص رشدی هر سن، محتوای درسی خاص هر کلاس و هر مقطع، و رغبت های ویژه دانش آموزان خود را دقیقاً بدانیم.

برای هم? دانش آموزان فرصت هایی فراهم آوریم که موفقیت را تجربه کنند.به تجربه دیده ایم که برخی از دانش آموزان به زودی نشان می دهند که پیشرفت درسی دارند در صورتی که برخی دیگر دیرتر خود را آشکار می کنند. با بعضی از دانش آموزان در دروس علمی و برخی در دروس اجتماعی پیشرفت نشان می دهند. در هر صورت، معلم باید تدابیر و راهبردهایی به کار ببرد که هم? دانش آموزان، به شکلی، موفقیت را تجربه کنند.

 


لینک دانلود:

اقدام پژوهی نظم در کلاس


اقدام پژوهی نظم در کلاس


دانلود گزارش تخصصی نقش آزمایشگاه دررشد خلاقیت دانش آموزان

 تعداد صفحات: 9     کد محصول :7900      حجم فایل:38,78 KB      نوع فایل :rar 

 

 

     مقدمه

 

 خلاقیت و نوآوری محرک اصلی توسعه برای هر جامعه است. خلاقیت و نوآوری نقطه عطف اختراعات، اکتشافا ت و نمودی ارزشمند از تفکر و ذهن خلاق بشر می‌باشد. آزمایشگاه مدارس به عنوان واحد عملیاتی نظام آموزشی، با پرورش تفکر خلاق، تربیت افرادی کاوشگر، آفریننده، نوآور و مولد، نقش مهمی در شکوفایی خلاقیت دانش آموزان دارد. آزمایشگاه مدرسه، با اعضای علمی مجرب، متعهد و تجهیزات مناسب، بهترین محیط برای پرورش خلاقیت شاگردان است. در چنین مکانی قدرت اندیشه و مهارت ذهنی بچه‌ها تقویت می‌شود و می‌توانند برای دست یافتن به راه حل‌های مناسب و واقع بینانه به خلق ایده‌های  نو بپردازند. با بهره گیری از یک آزمایشگاه خوب امکان تدریس عملی برای هر درس فراهم می‌گردد و دانش آموزان می‌توانند نوآوری‌های خود را در مدرسه و جامعه نشان دهند.

 

     اهمیت نقش آزمایشگاه  دررشد خلاقیت  دانش آموزان

 

     آزمایشگاه مدارس می تواند جایگاهی بسیار تأ ثیر گذار در امر آ موزش داشته باشد ، مشروط بر آن که توجه کافی به آن بشود   و امکانات خوبی مثل وسایل ابزار ، مواد ، فضای مناسب و کادر مجرب و آموزش دیده در اختیار داشته باشد . در این صورت ، به طور حتم اثر آزمایشگاه را در امر آموزش به خوبی خواهیم دید .


لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی نقش آزمایشگاه دررشد خلاقیت دانش آموزان


دانلود گزارش تخصصی نقش آزمایشگاه دررشد خلاقیت دانش آموزان


گزارش تخصصی نهادینه کردن و علاقه مند کردن دانش آموزان به نماز

تعداد صفحات: 23     کد محصول :7899      حجم فایل:47,71 KB      نوع فایل :rar 

 

گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی :نهادینه کردن و علاقه مند کردن دانش آموزان به شرکت در نماز جماعت

 
 
چکیده : 3
 
مقدمه ( بیان طرح و مساله ) 4
 
بیان مسأله. 5
 
اهداف پژوهش.... 5
 
هدف اصلی : 5
 
اهداف جزئی : 5
 
مقایسه با شاخص : 6
 
توضیح : 6
 
ارزیابی از وضعیت موجود. 6
 
اهمیت وضرورت پژوهش.... 7
 
جمع آوری اطلاعات... 8
 
مطالعه کتب ، مقالات و مجلات مرتبط با این موضوع ؛ 10
 
استفاده از پرسش نامه ؛ 15
 
استفاده از فرم فراوانی رفتار ؛ 15
 
انتخاب راه حل.. 15
 
انتخاب راه حل یا راه حل ها 17
 
اعتباربخشی راه حل یا راه حل ها 18
 
اجرای راه حل یا راه حل ها 18
 
توصیف وضعیت مطلوب (نقاط قوت اجرای طرح ) 20
 
ارزیابی بعد از اجرای طرح.. 20
 
نقاط ضعف : 21
 
نتیجه گیری و پیشنهادات... 21
 
منابع : 23
 

چکیده :

 اینجانب .................... در پژوهش فوق در پی یافتن این راهکار بودم که چگونه می توانم انگیزه وعلاقه ی دانش آموزان آموزشگاه .. .را جهت شرکت در نماز جماعت مدرسه افزایش دهم ؟

با توجه به مراحلی که اجراکردم و براساس مشاهداتم ازوضعیت روحی دانش آموزان وحضورشان در نماز، به این نتایج دست یافتم:  دانش آموزان بدون اکراه ، در وقت مقرر اقدام به گرفتن وضوکرده و برای نماز آماده می شوند. آنان بدون کمرویی ،اشکالاتی را که با آن مواجه می شوند ، می پرسند  میزان مشارکتشان در آماده کردن محل نماز ،نشان از علاقه ی آنان دارد شمارش دانش آموزان در هنگام نماز خواندن نشان از افزایش تعداد شرکت کنندگان دارد  تمام همکاران در این پژوهش بیان نمودند که این موفقیت بر اساس کارهایی بوده که با هم انجام داده بودیم خوشحال بودند ومرا تشویق به ادامه ی کارها یی نظیر این کار نمودند ودرخواست کردند نسخه ای از کارم را در اختیار شان ,گزارش تخصصی معاون پرورشی رایگان,گزارش تخصصی مربیان پرورشی رایگان,گزارش تخصصی رایگان پرورشی,گزارش تخصصی پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی پرورشی رایگان,گزارش تخصصی پرورشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی مربیان پرورشی,گزارش تخصصی معاونت پرورشی,گزارش تخصصی مربی پرورشی,گزارش تخصصی درس پرورشی,گزارش تخصصی معاونین پرورشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی پرورشی مقطع ابتدایی,گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه اول,گزارش تخصصی معاون پرورشی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی معاون پرورشی رایگان,گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه دوم,گزارش تخصصی معاون پرورشی مدرسه ابتدایی,نمونه گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی مربیان پرورشی رایگان,گزارش تخصصی معلم پرورشی,نمونه گزارش تخصصی مربیان پرورشی,نمونه گزارش تخصصی مربی پرورشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی مدارس,تدوین گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی مربی پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی معاونین پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی,گزارش تخصصی مربی پرورشی,گزارش تخصصی معاون پرورشی,گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی,گزارش تخصصی مربی پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی مربی پرورشی متوسطه,گزارش تخصصی مربی پرورشی دبیرستان,گزارش تخصصی معاون پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون پرورشی متوسطه,گزارش تخصصی معاون پرورشی دبیرستان,گزارش تخصصی پرورشی,گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی ابتدایی,گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی متوسطه,گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی دبیرستان,گزارش تخصصی مربی پرورشی بصورت ورد,گزارش تخصصی معاون پرورشی بصورت ورد,گزارش تخصصی معاون و مربی پرورشی بصورت ورد,قرار دهم . اولیاء نیز بیان داشتند که فرزند انشان به نماز اهمیت می دهند ، والدین می گفتند : هر جای نماز و یا وضو اشتباه می کنیم ،اشتباه ما را گوشزد کرده و اصلاح می نمایند . با تلاش مداومی که در طول حدود.. ماه داشتم ، توانستم با کمک همکارانم با گرد آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آنها اقداماتی انجام دهم که نتیجه ی آنان به این شرح است :

لینک دانلود:

گزارش تخصصی نهادینه کردن و علاقه مند کردن دانش آموزان به نماز


گزارش تخصصی نهادینه کردن و علاقه مند کردن دانش آموزان به نماز