سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اقدام پژوهی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

گزارش تخصصی مسئولیت و وظیفه والدین در قبال پیشرفت و اموزش دا

    نظر

تعداد صفحات: 17     کد محصول :6719      حجم فایل:29,45 KB      نوع فایل :rar



گزارش تخصصی مسئولیت و وظیفه والدین در قبال پیشرفت و اموزش دانش آموزان

دانلود گزارش تخصصی مسئولیت و وظیفه والدین در قبال پیشرفت و اموزش دانش آموزان
چکیده:
یکی از کارکردهای وظیفه ای یا مستمر نهاد خانواده در زمینه آموزش و پرورش هدایت تحصیلی فرزندان می باشد.ازطریق راهنمایی تحصیلی به فرد کمک میشود تا بتواند ،از قوانین مدرسه ومقررات آموزشی وامتحانی آگاه گردد،ومشکلات درسی خود را مرتفع سازد.هدف نهایی راهنمایی تحصیلی،کسب موفقیت تحصیلی است.آموزش شیوه های صحیح مطالعه و تمرین دروس،نحوه استفاده از منابع،ویادگیری یادداشت برداری وخلاصه کردن کتاب از شیوه های اجرائی تحصیلی محسوب می شوند.

مقدمه:
اولین محیطی که کودک با ارزشهای کار و مفاهیمی مانند نظم و انضباط و یا پذیرش مسؤولیت آشنا می شود، محیط خانواده است، پس ارزشها محصول تجارب فرد و ناشی از روابط فرد با افرادی است که خود را با آنها همانند می سازد، چنانکه رویه شخص نسبت به کار و تحصیل از طریق رابطه با والدین، معلمان، دوستان، صاحبان مشاغل، فعالیتهای کاری و مشاغلی که می شناسند گسترش می یابد.اغلب والدین از اثری که به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر یادگیری تحصیلی کودکان و نوجوانان خویش دارند، آگاه نیستند و از آن جا که راهنمایی همیشه در قالب یک رابطه اتفاق می افتد، والدین می بایست دارای رابطه ای صمیمانه و در عین حال محترمانه با نوجوان خود باشند تا او با اعتماد کافی از رهنمودهای آنان بهره گیرد.


لینک دانلود:

گزارش تخصصی مسئولیت و وظیفه والدین در قبال پیشرفت و اموزش دا

گزارش تخصصی مسئولیت و وظیفه والدین در قبال پیشرفت و اموزش دا

 


گزارش تخصصی چگونگی پرورش خلاقیت و ایجاد تفکر در دانش اموزان

    نظر

تعداد صفحات: 13     کد محصول :6715      حجم فایل:24,13 KB      نوع فایل :rar



خلاقیت و ایجاد تفکر در دانش اموزان

دانلود گزارش تخصصی چگونگی پرورش خلاقیت و ایجاد تفکر در دانش اموزان
دانلود گزارش تخصصی چگونگی پرورش خلاقیت و ایجاد تفکر در دانش اموزان
 
چکیده:
زندگی پیچیده امروزی ، هرلحظه در حال نوشدن است و خلاقیت و نوآوری، ضرورت استمرار زندگی فعال ؛ انسان برای خلق نشاط و پویایی در زندگی نیازمند نوآوری و ابتکار است تا انگیزه تنوع طلبی خود را ارضاکند . جامعه انسانی برای زنده ماندن و گریز از مرگ و ایستایی به تحول و نوآوری نیاز دارد و امروز شعار ((نابودی در انتظار شماست مگر این که خلاق و نوآور باشید )) در پیش روی مدیران همه سازمان ها قرار دارد اما مسئولیت سازمان های آموزشی به خصوص آموزش و پرورش که وظیفه تعلیم و تربیت فرزندان و آینده سازان جامعه را برعهده دارد، صبغه ای دیگر به خود می گیرد.از این رو سازمان های آموزشی از یک سو وظیفه فراهم آوردن زمینه رشد و پرورش خلاقیت و نوآوری و استفاده صحیح و جهت دار از استعدادها و توانایی های افراد را برعهده دارند که این خود زمینه ساز توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در جامعه است و از سوی دیگر برای پویایی خود نیازمند پرورش و بهره مندی از خلاقیت و نوآوری در سطوح سازمانی می باشند .
 
مقدمه:
از ویژگی ها ی مهم انسان ، قدرت اندیشه او و جلوه های اندیشه انسانی تفکر خلاق است . قدرتی که بتواند با آن به حل مشکلات بپردازد و به رشد و تعالی نایل شود . دنیای امروز نیازمند زنان و مردان خلاقی است که به رشد و ارتقاء در تمام زمینه های اجتماعی ، فرهنگی و فرهنگی و اقتصادی برسند .
به همین دلیل آموزش صحیح کودکان در جهت رشد خلاقیت آنان باید مورد توجه نظام های آموزش و پرورش جهان قرار بگیرد . در حال حاضر در کشورهای توسعه یافته شکوفایی و پرورش خلاقیت دانش آموزان عالی ترین و مهمترین هدف آموزش و پرورش آنها به شمار می رود .
بدیهی است برای روز خلاقیت باید عناصر و عوامل گوناگون در کنار هم قرار گیرند تا این امر به شکل مطلوب صورت پذیرد. از جمله این عوامل و عناصر، ایجاد فضای مناسب و چگونگی روش یادگیری و یادهی است. تحقیقات نشان داده است دانش آموزانی که در فضای آزاد و به دور از استرس به یادگیری پرداخته اند خلاق تر عمل کرده اند. و به عکس دانش آموزانی که یادگیری به شکل سنتی را تجربه کرده اند به دلیل این که در فضایی پراز اضطراب و تنش که محصول شیوه های غلط است انگیزه های خلاقیت را از دست داده اند به همین سبب تغییر در روش یادهی – یادگیری و هم چنین تغییر در چگونگی ارزشیابی از دانش آموزان به خصوص مقطع ابتدایی که سال های آغاز شکل گیری و رشد خلاقیت در کودک است از مهم ترین موارد قابل توجه دست اندر کاران تعلیم و ترتیب باید قرار داده شود.


لینک دانلود:

گزارش تخصصی چگونگی پرورش خلاقیت و ایجاد تفکر در دانش اموزان

گزارش تخصصی چگونگی پرورش خلاقیت و ایجاد تفکر در دانش اموزان

 


اقدام پژوهی کاربرد حسابداری برای دانش آموزان

    نظر

تعداد صفحات: 6     کد محصول :6716      حجم فایل:20,65 KB      نوع فایل :rar



اقدام پژوهی کاربرد حسابداری برای دانش آموزان
 
دانلود اقدام پژوهی کاربرد حسابداری برای دانش اموزان
چکیده
در دنیای امروز که هر روز شکل تازه ای از ارتباطات اقتصادی به وجود می‌آید و افراد و شرکت‌ها و مؤسسات با یکدیگر در ارتباط می‌باشند و تغییرات مالی آن‌ها بر یکدیگر تأثیر دارد و روز به روز این فعالیت‌ها پیچیده‌تر می‌شود این عوامل باعث می‌شود که نقش حسابداری به عنوان فراهم کنندگان اطلاعات مالی با استفاده از استانداردهای حسابداری برای استفاده کنندگان بیشتر مشخص گردد. نیاز روز افزون مؤسسات و سازمان‌ها به اطلاعات صحیح و بهنگام جهت بکارگیری در فرآیند تصمیم گیری مدیران، مقوله‌ای اجتناب ناپذیر است. در این راستا سیستم اطلاعات مدیریت منبع اصلی ارائه اطلاعات بشمار می‌آید. سیستم اطلاعات حسابداری به عنوان مهم‌ترین زیر مجموعه این سیستم، اطلاعات مالی متنوعی را در اختیار استفاده کنندگان این نوع اطلاعات، خصوصاً ” مدیران هر سازمان” قرار می‌دهد. به طور کلی اطلاعات حسابداری بایستی از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشد تا در فرآیند تصمیم گیری مورد استفاده قرار گیرد. ویژگی‌های کیفی این گونه اطلاعات نظیر مربوط بودن، و قابلیت اتکاء از جمله خصیصه‌هایی است که بر میزان بکار گیری اطلاعات به‌موقع (بهنگام) تأثیر می‌گذارد. در این مفاله مختصری در مورد تعاریف حسابداری و تاریخچه و انواع مختلف حسابداری و اهمیت آن بحث شده است.
 
مقدمه:
حسابداری یا به تعبیری زبان تجارت روش‌هایی است قراردادی که توسط استادان، کارشناسان و یا انجمن‌های حرفه ای حسابداران تدوین گردیده است و به تدریج مورد قبول همگان قرارگرفته است و قابل تصحیح و تغییر می‌باشد. برای حسابداری تعاریف گوناگونی عنوان شده است که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
فرآیند تشخیص، اندازه گیری و گزارش اطلاعات اقتصادی که برای استفاده کنندگان اطلاعات مزبور امکان قضاوت و تصمیم گیری‌های آگاهانه را فراهم می‌سازد.
حسابداری عبارتست از خدمتی که با فراهم کردن اطلاعات مالی مورد نیاز مدیران، پرداخت کنندگان مالیات، اداره کنندگان و سایرین جهت تصمیم گیری‌های آگاهانه انجام می‌پذیرد.
حسابداری عبارتست از فن تفسیر، اندازه گیری و توصیف فعالیت‌های اقتصادی. در حسابداری هدف بر این قرار گرفته است که با بنیانگذاری یکسری ضوابط و قراردادها اطلاعات لازم را برای حل مسائل مالی یک موسسه بدست آوریم.

 

لینک دانلود:

اقدام پژوهی کاربرد حسابداری برای دانش آموزان

اقدام پژوهی کاربرد حسابداری برای دانش آموزان

 


گزارش تخصصی تاثیر بازیهای گوشی و کامپیوتری بر روند یادگیری د

    نظر

تعداد صفحات: 15     کد محصول :6717      حجم فایل:29,74 KB      نوع فایل :rar



گزارش تخصصی تاثیر بازیهای گوشی و کامپیوتری بر روند یادگیری دانش آموزان

دانلود گزارش تخصصی تاثیر بازیهای گوشی و کامپیوتری بر روند یادگیری دانش اموزان
دانلود گزارش تخصصی تاثیر بازیهای گوشی و کامپیوتری بر روند یادگیری دانش اموزان
 
چکیده
با پیشرفت فناوری و عمومی شدن ابزارهای الکترونیکی مانند رایانه، بازی های پیشرفته تری رواج یافته اند. یکی از این بازی ها، بازی رایانه ای است که انجام آن مستلزم پردازش سریع اطلاعات و ارائه پاسخ های منطقی و فوق العاده سریع است. سازندگان بازی های رایانه ای به مدد فناوری های پیچیده و نرم افزارهای پیشرفته ای که در اختیار دارند می توانند تا حد امکان جذابیت این بازی ها را برای کودکان و نوجوانان افزایش دهند و سعی دارند با استفاده از این تکنیک ها و بهره بردن از ماجراجویی های مورد توجه کودکان و نوجوانان ، به بازار گرم این بازی ها رونقی دوچندان ببخشند . لذا ” خشونت “ و ” استفاده از اسلحه های “ گوناگون جزء لاینفک بسیاری از این بازی هاست. لذا ما در این گزارش سعی نموده ایم تا دید و مسیر درستی ،راجب استفاده درست و به جا ،از بازیهای رایانه ای را مطرح نماییم.
 
مقدمه:
بازی های رایانه ای به عنوان یک پدیده اجتماعی درکنار سایر رسانه های صوتی و تصویری در دنیای امروز به دلیل رشد چشمگیر فناوری های ارتباطی، طی سال های اخیر با کشش و جاذبه ای حیرت انگیز، عمده ترین مخاطبان خود را از میان کودکان و نوجوانان انتخاب می کند و نه تنها بخش قابل توجهی از اوقات فراغت این قشر را به خود اختصاص داده بلکه به نظر می رسد حتی اوقاتی را که آنان باید به انجام تکالیف درسی یا حضور در جمع خانواده اختصاص دهند نیز پوشش داده است. لذا توجه به این امر مهم باید بیش از پیش مورد توجه و بازنگری قرار گیرد.
 
فهرست
چکیده: 2
مقدمه: 3
اهمیت و ضرورت بازی در آموزش 4
ویژگی های بازی های رایانه ای 5
ساختار بازی های رایانه ای 6
چگونگی عملکرد بازی های رایانه ای در امر آموزش 7
بازی های رایانه ای و تأثیرات آن ها در کودکان و نوجوانان 8
در مجموع در باب محاسن بازی های رایانه ای می توان گفت: 10
معایب بازی های رایانه 11
رهنمودهای شیوه ی استفاده از بازی های رایانه ای : 13
نتیجه گیری و پیشنهادات 14
منابع: 15


لینک دانلود:

گزارش تخصصی تاثیر بازیهای گوشی و کامپیوتری بر روند یادگیری د

گزارش تخصصی تاثیر بازیهای گوشی و کامپیوتری بر روند یادگیری د

 


اقدام پژوهی چگونه میتوانم دروغگویی در بین دانش آموزان مدرسه

    نظر

تعداد صفحات: 20     کد محصول :6712      حجم فایل:54,71 KB      نوع فایل :rar



اقدام پژوهی چگونه میتوانم دروغگویی در بین دانش آموزان مدرسه هدف را کاهش دهم
 
دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم درغگویی در بین دانش آموزان مدرسه هدف را کاهش دهم
مقدمه
از آنجایی که شخصیت انسان در دوران کودکی شکل می گیرد ،پس بهتر است قبل از اینکه او به فردی بالغ تبدیل شود ،خصوصیات مثبت و پسندیده را در او تقویت کنیم تا با همان خصلت های نیکو به دیگر عرصه های زندگی قدم بگذارد.ما باید استعدادها و خصوصیات منفی کودک را شناسایی کرده و سعی در از بین بردن آنها بکنیم . یکی از این انحرافات که یک نوع اختلال شخصیت در فرد محسوب می شود صفت ناپسند دروغگویی است.دروغگویی از جمله مسائلی است که همواره دغدغه خاطر مربیان ، معلمان و اولیا قرار می گیرد . اکثر والدین از دروغگویی کودکان خود شکایت دارند ولی عامل شکل گرفتن این پدیده را در آنها نمی دانند و آگاهی چندانی برای برخورد با این پدیده زشت ندارند و اغلب دست به اقدامات عجولانه و تنبیهات ناروا و تحقیرات بی مورد می زنند که وضعیت را وخیم تر می کند.
 
فهرست
مقدمه 5
بیان مسئله توصیف وضع موجود 6
علل دروغگویی 6
یافته های علمی 7
گردآوری اطلاعات شواهد 1 9
آثار و پیامدهای دروغگویی 9
تجزیه و تحلیل داده‌ها 12
گردآوری اطلاعات شواهد 2 14
انتخاب راه حل یا راه حل‌های موقتی 16
نتیجه گیری 19
منابع 20


لینک دانلود:

اقدام پژوهی چگونه میتوانم دروغگویی در بین دانش آموزان مدرسه

اقدام پژوهی چگونه میتوانم دروغگویی در بین دانش آموزان مدرسه